Chci podpořit

ASISTENT/KA FUNDRAISINGU PRAHA 30 HODIN TÝDNĚ

SOS dětské vesničky hledají kolegu/kolegyni na pozici:

ASISTENT/KA FUNDRAISINGU PRAHA - 30 HODIN TÝDNĚ

Hlavní náplní je:

  • Administrativní a organizační podpora při vedení fundraisingového týmu a při zajišťování darů na pomoc dětem.
  • Plánování a koordinace porad – organizace termínů, příprava podkladů, pořizování zápisů a monitoring plnění úkolů a termínů celého týmu.
  • Komunikace s dárci po organizační a administrativní stránce – příprava smluv, domlouvání schůzek a zajištění hladkého průběhu komunikace.
  • Zajištění plynulého a strukturovaného chodu fundraisingu – dohled nad tím, aby administrativní úkoly probíhaly podle plánu nebo zadání, aby byly dokončeny včas a v požadované kvalitě.
  • Spolupráce při organizaci charitativních akcí – podpora při plánování, zajišťování logistiky a koordinace aktivit během akcí.
  • Koordinace základních marketingových aktivit – komunikace s dodavateli, zajišťování výroby v požadované kvalitě, termínu a rozpočtu.
  • Asistence ředitelce fundraisingu a komunikace v organizačních a komunikačních záležitostech.

Požadujeme:

  • Nejméně SŠ vzdělání s maturitou a alespoň 2 roky prokazatelné praxe v administrativní práci
  • Kultivovaný písemný i mluvený projev
  • Výborná uživatelská znalost PC, Word a Excel jsou podmínkou (základní matematické funkce, filtry, nastavené styly apod.)
  • Pečlivost a svědomitost jsou nutností
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Pracovitost, aktivní přístup
  • Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič podmínkou
  • Anglický jazyk výhodou, není nutností

Nabízíme:

  • 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
  • další placené volno za odpracované roky
  • stravenkový paušál 75 Kč/den
  • káva a čaj na pracovišti zdarma
  • příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně
  • placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku
  • placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny
  • možnost Home office podle pozice
  • pružná pracovní doba podle pozice
  • odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu
  • možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy
  • zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova
  • dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště
  • smysluplnou práci
  • příjemnou atmosféru v organizaci
  • výborný a veselý kolektiv
  • jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce
  • stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
  • skloubení pracovního a soukromého života
  • nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci
  • slušné a férové jednání
  • pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby
  • vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy)
  • příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody

Termín nástupu: květen 2025

Forma: hlavní pracovní poměr 75% úvazek (30 hodin týdně, po-čt, práce v kanceláři)

Místo pracoviště: Strakonická 98, Praha 5 - Lahovičky

Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám!

Zašlete nám Váš strukturovaný životopis a motivační dopis. Oba dokumenty jsou základní podmínkou k zařazení do výběrového řízení.

Bez motivačního dopisu nebude Vaše přihláška zařazena do výběrového řízení.