ASISTENT/KA FUNDRAISINGU PRAHA 30 HODIN TÝDNĚ
SOS dětské vesničky hledají kolegu/kolegyni na pozici:
ASISTENT/KA FUNDRAISINGU PRAHA - 30 HODIN TÝDNĚ
Hlavní náplní je:
- Administrativní a organizační podpora při vedení fundraisingového týmu a při zajišťování darů na pomoc dětem.
- Plánování a koordinace porad – organizace termínů, příprava podkladů, pořizování zápisů a monitoring plnění úkolů a termínů celého týmu.
- Komunikace s dárci po organizační a administrativní stránce – příprava smluv, domlouvání schůzek a zajištění hladkého průběhu komunikace.
- Zajištění plynulého a strukturovaného chodu fundraisingu – dohled nad tím, aby administrativní úkoly probíhaly podle plánu nebo zadání, aby byly dokončeny včas a v požadované kvalitě.
- Spolupráce při organizaci charitativních akcí – podpora při plánování, zajišťování logistiky a koordinace aktivit během akcí.
- Koordinace základních marketingových aktivit – komunikace s dodavateli, zajišťování výroby v požadované kvalitě, termínu a rozpočtu.
- Asistence ředitelce fundraisingu a komunikace v organizačních a komunikačních záležitostech.
Požadujeme:
- Nejméně SŠ vzdělání s maturitou a alespoň 2 roky prokazatelné praxe v administrativní práci
- Kultivovaný písemný i mluvený projev
- Výborná uživatelská znalost PC, Word a Excel jsou podmínkou (základní matematické funkce, filtry, nastavené styly apod.)
- Pečlivost a svědomitost jsou nutností
- Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- Pracovitost, aktivní přístup
- Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič podmínkou
- Anglický jazyk výhodou, není nutností
Nabízíme:
- 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
- další placené volno za odpracované roky
- stravenkový paušál 75 Kč/den
- káva a čaj na pracovišti zdarma
- příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně
- placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku
- placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny
- možnost Home office podle pozice
- pružná pracovní doba podle pozice
- odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu
- možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy
- zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova
- dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště
- smysluplnou práci
- příjemnou atmosféru v organizaci
- výborný a veselý kolektiv
- jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce
- stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
- skloubení pracovního a soukromého života
- nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci
- slušné a férové jednání
- pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby
- vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy)
- příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody
Termín nástupu: květen 2025
Forma: hlavní pracovní poměr 75% úvazek (30 hodin týdně, po-čt, práce v kanceláři)
Místo pracoviště: Strakonická 98, Praha 5 - Lahovičky
Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám!
Zašlete nám Váš strukturovaný životopis a motivační dopis. Oba dokumenty jsou základní podmínkou k zařazení do výběrového řízení.
Bez motivačního dopisu nebude Vaše přihláška zařazena do výběrového řízení.